ápr
16

szerda:)

| Szerző: moncsi82 | 8:20 pm
Reggel üzenetedre ébredtem...jól esett:)
Ezzel a tettel, meghatároztad napom: Hiába volt beborulva, nekem sütött a nap, mosolyogtam és tele lettem energiával.
Meg is látszott rajtam, nagyon de nagyon sokra vittem ma a munkát :D
Mostmeg kis családomhoz készülök 1üveg borral és a fényképezőgépemmel, hogy végre készüljenek új képek rólunk ;)
Holnap leadom azt a cikket is, amit végre meg merek mutatni Lackónak, hátha tetszik nekik és publikálja, ha nem,akkor megy a másik írásaim közé :D
Kellemes estét! :*

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr8428895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marusha · http://Marusha 2008.04.18. 11:53:17

Szia!
Csak ,hogy írtál a napjaidról! Báááár nem vagy valami bőbeszédű! Lehet, hogy tévedek, de úgy tűnik nekem, írsz is, meg nem is.... Mivel te tudod mi zajlik le benned és mik történnek veled, de nem írod le konkrátan, ezért egy kicsit zavaros.Ha az olvasókra is gondolsz és nekünk írod akkor mi többett várunk, bááár nem kiszinezésre gondolok. Nem tudom, végülis mi a célod ezzel, esetleg csak úgy jól esik kiírni magadból, az érzéseidet ,vagy ránk is gondolsz olvasókra?
Bocsi, ha túl őszinte voltam!
Szép napot v. estét!
süti beállítások módosítása