jan
31

Sorozatok, ...:)

| Szerző: moncsi82 | 7:08 pm

 Bevallom nem voltam soha nagy sorozatfüggő.

Jó-jó, gyerekkoromban megnéztem a Szomszédokat, s néha még a Dallast is, de akkor nem nagyon volt más. 

A brazil maszlagok s José Louis-ok, Paulinák meg Esmeraldák nem nagyon vonzottak, meg akkor már az élet kezdet érdekelni.

S főiskola vége felé, megjelentek életemben az amerikai sorozatok...s kezdtem élvezni. Mert nincs ezer szereplő, nincs elhúzva, ha kihagysz 1 részt attól még érted a következőt.

Aztán elért engem is a CSI-láz. Las Vegasból, Miamiból majd New Yorkból is. Együtt nyomoztam minden este velük :)

De mostanság 1 imádnivaló gyilkosért, s 1 szex-pia-örült íróért rajongok.

Dexter: na ő vele nehezen ment az ismerkedés. Késő éjjel adták az első sorozatot.Már a harmadikon vagyok túl. Ő csak olyat ől, aki megérdemli, aki bűnös. Már 3 évadot néztem meg. Dexter nagy fejlődésen megy végig benne. Most várom a 4. évadot, amelyben Dexter apa lesz, vajon a kicsi azokat gyilkolja ki elveszi a cumiját? (hehe, vad lenne)

Californication: Mesikétől hallottam tőle először. Elmesélt 1 részt. Vártam a tv-ben mondom ezt biztos játszani fogják, de nem. Így fogtam magam s letöltöttem. Egy íróról szól, aki beszél álmában Istennel, de még a templomban is leszopja 1 apáca, iszik, küzd a családjáért, s az ügynökével, hogy végre írjon 1 könyvet. S titkolja, hogy lefeküdt egy 16 éves lánnyal (amit az amcsik se néznek jó szemmel), aki mellesleg lányának (Becka) mostohanővére lesz..szóval van kavar. Álszerényeknek üzenem majd minden részben van jó kis szexjelenet...hisz ezért lett a magyar fordítása is"Kaliforgia" :D

Szóval 1 gyilkos s 1 szexmániás alkoholista lenne a mai példaképünk? Lehet,...de ne ítéljünk elsőre! Tessék megnézni a filmeket, ha még nem tettétek, s utána ítélni.

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr941717686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

messe 2010.01.31. 22:35:18

A brazik=brazilra javitsd majd:)
Orulok hogy tetszik a Callifornication:)

moncsi82 2010.02.01. 08:54:17

javítva a hiba, sorry :)
süti beállítások módosítása