ápr
20

süss fel nap!! :)

| Szerző: moncsi82 | 9:34 pm
A mai napom idáig tökéletes volt!! Sütött a nap, befejeztük a munkánkat és a kedvencem  volt ebédre: húsleves, rántotthús és krumplipüré.
Tesómat nem értem. Ja róla még nem írtam...nővérem van, 30 éves és válni akar. Arra nem gondol hogy ezzel tönkretesz mindent, csak magára gondol. Én így érzem. Nem tudom. Bármikor férjhez lehet menni, gyereket szülni,megszokásból mellette maradni. NEm lennék még rá képes. Fél éves ismeretség után főleg nem. Láttam kapcsolatokat tönkremenni, több év után. Sose gondoltuk volna,hogy vége lesz. Vége lett. Ez van. Kavarodnak még a gondolatok...

Kedvesemre kiváncsi vagy? Én is:). Főiskolán csoporttársam volt, mellettem volt jóban - rosszban. Barát, még mindig inkább az.  Aztán ő kiment Angliába tanulni és dolgozni. Novemberben láttam utoljára. Akkor már éreztem, több még mindig, mint barát. Majd írt, hogy hiányzok. Bókokkal halmoz el, kiváncsi rám. Szeptemberben jön haza.
Na, mára kiírtam magam. Kellemes estét/hetet mindenkinek!!! :D:*

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr88434564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása