ápr
6

:))

| Szerző: moncsi82 | 12:55 pm
Rég nem írtam, de oka volt. Nagymamám a héten kórházban volt, ápolni kellett és nagyapám is elhagyta magát. Pénteken már elájultam a fáradtságtól:(, de már jól vagyok.
Csütörtök este apai nagymamim is kórházba került, agytrombózissal(azt se tudtam, hogy van ilyen).
Fogadott családomban nincs minden rendben és ez elszomorít. Szeretem őket, de nem értem.De ezeket a problémákat nem lehet msn-en elintézni, megoldani.
Életem is írt, hogy sok a dolga.MA bepótoltuk, tudtunk beszélni :D
Ma pihenek, várom aForma 1 -t....Nincsenek gondolataim, fáradt vagyok még mndig.
Puszikák minndenkinek!! :*

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr60413475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marusha · http://Marusha 2008.04.14. 22:58:33

Szia! Már megint rég írtál! Pedig kíváncsian várom, mi van veled és a titokzatos külföldi hódolóddal!

moncsi82 2008.04.15. 10:18:34

Szia Marusha!
Bocs, de be vagyok havazva:(Ígérem újra írni fogok ;)
Ismersz személyesen is vagy csak innen?
:*

Marusha · http://Marusha 2008.04.15. 15:33:05

Szép napot!
Köszönöm a válaszod!
Csak innen ismerlek, azaz nem is ismertlek valójában! Ismernélek, ha többett írnál!
Akkor majd....
süti beállítások módosítása