máj
20

Hiány

| Szerző: moncsi82 | 8:12 pm
Elment. Nem örökre, egy hétre, nyaralni családdal.
Örülnem kéne,  pihen, jól érzi magát, de én önző vagyok, mert hiányozni fog egy hétig. Nem vidít fel csak azzal, hogy elküld a youtube-on egy számot. Az életem része lett, pedig csak barát. Az egyik legjobb. Ő tart a földön, ha én szállnék,mert ő két lábbal a földön jár. Pedig ő fiatalabb,mint én. Lehet hogy ez a titka?
Majd csak eltelik az az 1 hét! Örülök, hogy ő jól van...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr31479338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása