feb
11

szabi :)

| Szerző: moncsi82 | 4:27 pm

 Nem is tudom mikor mondhattam, azt hogy, jó hetem volt :) Négy nap szabi!!!! (pihenés nélkül). Majd mindennap Szilvivel találkoztam, ettünk (hisz mire jó egy barátnő?)

Plázában is voltam (csak azért jegyzem meg mert nem szokásom), vásároltam 1-2 új cuccot,méltányos áron. :) Új a frizurám is, hála Jakab Petinek (ez a reklám helye), vörös és modern. Annyira modern, hogy régi tanárom meg se ismert az utcán.

A Nagy Ő - vel is tökéletes minden, már nagyon várom, hogy találkozzunk. Sok tervünk van, s ha már tizede megvalósul boldog leszek. 

1 hiányom van az újévból, a Partcafe keddenként. Ahova még munka után is elmentem, meghallgatni. De hát (tudom nem lehet így mondatot kezdeni én mégis) mióta Törő elment Egerből, s a többieknek is sok a munkája, megérthető....csak hiányzik.

Befejeztem 1 könyvet ma, ritka pillanat egyike, hogy van időm olvasni, de ennek a könyvnek faltam a betűit. Ott találtam ezt az idézetet:

Az életben sok mindent ki kell próbálni, hogy megtudjuk, mi az, amit szeretünk. Ha nyitottak vagyunk az ismeretlenre, megadatik, hogy néha tiszta szívből elmosolyodjunk. Azt mondják, ha eljön életünk utolsó pillanata, nem azt bánjuk, amit tettünk, hanem amit nem tettünk meg. Ha szívvel és lélekkel szemléljük a világot, előbb utóbb választ kapunk minden kérdésünkre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr571749730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása