máj
20

Űr

| Szerző: moncsi82 | 8:08 pm
Miért vagyok a világon?
Na kedves  olvasó ne ijedj meg,nem érzem magam feleslegesnek.
Csak nem érzem azt az érzést, hogy kellek valamire,vagy valakinek fontos lennék.
Nem találom a helyem az univerzumban...nagynak hangzik, de vallom, hogy összhangban kell lenned a téged körülvevő világgal.
Élem napjaim a megszokott rutinnal és ez jobban elfáraszt, mintha mindennap valami újat ismernék eg. 2 barátnőm mellettem van, örök hála nekik, de valami még hiányzik. (nem akarom őket megbántani).
Ma már régi főiskolás jegyzetemet is elővettem, bepótoltam azokat a fejezeteket, amiket régen kihagytam, most élveztem, még a száraz gazdasági adatokat is.
Mellettem van a családom, de nem elég. Telhetetlen vagyok? Bennem van a hiba?

Kérdezik többen, haragszok rájuk? NEM!!! Csak,...

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr28479317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

syl. 2008.05.30. 21:29:02

addig amíg Te nem találod a helyed, mások sem fognak megtalálni téged...
süti beállítások módosítása