ápr
15

mz/x jelentkezik ;)

| Szerző: moncsi82 | 9:58 pm
Miért ez a címe a mai bejelentkezésemnek? Mert ma szinte végig a fülemen volt a fülhallgató, vagy szöveget hallgattam és írtam le vagy telefonáltam(micsoda találmány ez a skype!). A mobilt már meg se hallanám ha csörögne:(.
Dolgozgatok, nem könnyű, inkább lenne kötött munkaidőm!! Kell a pénz, mert beakarom fejezni a főiskolát! Egy előnye van, ha az ember főiskolás, elmehet az egri főiskolai napokra (eFen). :D Jövő héten ott kitombolhatjuk magunkat,beszámolok mindenről!!!
Szombaton születésnapi bulin voltam. Kitáncoltam magam, csak 1 ember hiányzott és hiányzik most is, de ő nem hiszi el, hogy hiányzhatvalakinek...
Sokat beszélünk, megnyugtat a tudat, hogy vagy és kiváncsi vagy rám, de csak szeptemberben jössz haza...és nekem meg kéne értenem, majd idővel talán.
Holnap végre felmehetek a "fogadott családomhoz" , hiányoztak már, de őket se akartam zavarni, hisz szakdogákat(!)/beadandókat írtak. A nagy odafigyelésemnek az lett a vége,hogy miért nem nézek feléjük. Érti ezt valaki?
Hmm, mit írjak még...i love hungarian boy in England....csak ő nem érti...:(

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr1427351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása