ápr
19

válasz:)

| Szerző: moncsi82 | 5:18 pm
Köszönöm, hogy figyelmeztettél, hogy nem jeleztem miért is kezdtem el blogot írni.
Barátnőm ajánlotta, hogy írjam ki magamból gondolataim, érzéseim, életem...mert neki segített. Magamnak írtam először, ...
Hogy néha nem egyértelműen fogalmazok, tudom, ...oka hogy nem vagyok író.Gondolataim vannak, mint mindenkinek, néha szépek, néha sajnos nem.
próbálkozom,...nem írtam sose rózsaszín füzecskébe arany lakattal naplót.
Ígérem, javulni fogok, hisz mindenből a legjbbat akarom kihozni magamból. Ilyen vagyok.
Remélem, hogy azért még olvassátok gondlataim.
Jövő héten következnek az egri Főiskolás napok beszámolói!!
Kellemes hétvégét mindenkinek! :*

A bejegyzés trackback címe:

https://moncsi.blog.hu/api/trackback/id/tr40432930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marusha · http://Marusha 2008.04.19. 22:37:33

Köszi a választ!
Bátran írj ki mindent magadból, szerintem ettől több van benned, csak bátortalan vagy. Talán azzal foglalkozol, hogy mi olvasók mit gondolunk rólad, ha mindent megírsz? Na ne tedd!!!! Mit jelent az, hogy a barátnődön segített a kiírás? Neked miért van rá szükséged? Írhatnál többett arról a titokzatos fiúról!!! Persze, hogy minket ő is érdekel! Mi az, hogy nem hiszi el, hogy te várod? Látod én ezeket a dolgokat nem értem.!Szóval róla is írsz is meg nem is!
Mégegyszer bocsi az őszinteségemért, de még biztos írok ilyeneket, hiszen a "szólj hozzá" erről szól.

Szép napot!
Kíváncsian várom az egri Fősulis beszámolódat!

moncsi82 2008.04.21. 08:36:53

Az őszinteségért soha ne kérj bocsánatot!!
Kellemes hetet! :D
süti beállítások módosítása